torstai 18. heinäkuuta 2013

The First One n_n ~

~ Eka Postaus ~ Olen lueskellut muiden nukkeblogeja nyt puolen vuoden verran, ja vihdoin uskalsin itse tehdä omani c: Eipä tämä hääppöinen ole, mutta saa luvan kelvata näin aluksi :'D En ole ikinä ennen bloggaillut mistään, joten taidot ovat suorastaan mahtavat - -' Olen siis 14-vuotias tyttö, joka rakastaa YouTubaamista, mangaa, animea, piirtämistä, koiria, Transformiceä, Pullippeja, My Little Ponyja, petsejä, keräilyä, kavereita..... Mitähän vielä? *-* Rakastan kaikkea ♡En usko että tähän mun blogintynkään tulle ollenkaan lukijoita, mutta aina saa yrittää > w < Eikä varmaan postauksiakaan tule niin hirveästi, kun en ole tottunut ollenkaan tähän ajatukseen blogaamisesta :"D Olen niin urautunut videoihin. Minut siis löytää YouTubesta limellä dEmisOwnStuff. Olen tuolla tuubin puolella pyörinyt vuoden verran, ja subbaajia on kertynyt 250, ja näyttökertoja 25 000 ^_^ Siellä olen tosiaan aika aktiivinen. Saatampa joskus postata tännekkin pelkästään uudesta videosta. No, tämä saa nyt tälläerää kelvata ensimmäiseksi postaukseksi n_n Olisihan se hauskaa jos joskus joku tulisi jotain kommaamaan, mutta turha sitä on heti aluksi toivoa .. xoxo ~ dEmi ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti