perjantai 19. heinäkuuta 2013

Haaveilua ja Kuvia ^-^

Muii taas > w <

Tein tässä aikani kuluksi tommosen musavidin :3

http://www.youtube.com/watch?v=U89tfoJ5pyM&feature=youtu.be 

 

 


Ei mulla mitään muuta kummempaa asiaa ole, kuhan kirjottelen :'D Ja kerron lempinukeistani, ja miksi tykkään niistä :3


Ensimmäinen lempparini on tietenkin tokidoki Luna (anteeks tää hehkutus >.<) Mutta rakastan sen hiuksia<3 Malli on just passeli, ja ne värit<3




Toinen ihanimmista on Elisabeth. Tiedän, se on muiden mielestä ihan outo/ärsyttävä.. mutta se on vain mun mielipiteeni. nimittäin rakastan noita silmiä<3

Hmm.. Taitaa olla jokaikisen unelma :'D Niin myös mun. Minä pidän sen meikistä eniten.
Tästä pidän muuten vain, en vain osaa sanoa miksi. Se oli yksi vaihtoehdoistani ennen Ludmilaa. Valitsin kuitenkin Ludmilan, koska halusin suorat hiukset. Tässä nukessa varmaan ihaninta on tuo puku c:

Huom! En omista kuvia...


Toki on paljon muitakin mistä pidän. Pidän kaikista mustahiuksisista ja dramaattisista... Sekä herkistä, kuten Alice du Jardin Mint.

Sitten ihan muuta asiaa. Itseasiassa mikyolla on sitä asiaa.






Eli toisinsanoen, minä, Mikyo, ja kamuni Däni haaveilemme sellaisista minipulipeista.. Kaverini olisi hankkimassa sitä ensimmäiseksi pullipikseen, ja minä ihan Mikin seuraksi. Mutta saa nyt nähdä, saanko äidin suostuteltua.. Mutta aina saa haaveilla. Jos joskus ikinä sellaisen pikkuisen hankkisin, niin se olisi tämä. Ja nimi olisi Suika.
En omista kuvaa!

En omista kuvaa!

Tämmöisiä juttuja tälläkertaa. Loppuun vielä pari itse ottamaani ja muokkaamaani kuvaa. ensimmäinen on aika tyhmä, mutta toinen on sitten ehkä vähän parempi.


dEmi kiittä ja kumartaa, lukijoille, joita ei ole :D

Btw. Rakkaat haamuni, kommentit piristäisivät ^-^


♥: dEmi & Mikyo <3

2 kommenttia:

  1. Juu haaveillaan, mutta eivät jää toivottavasti vain haaveiksi <3 ihanat noi kuvat ^^

    VastaaPoista